wtorek, 30 września 2014

Żegnamy powoli lato.

Witajcie.
Przerywamy tą długaśną przerwę, nie mogliśmy się rozpędzić po 1 Września. Plan lekcji wymusił reorganizację naszego wiejskiego bytowania.. 
Rok szkolny w pełni, nauki jest sporo, na szczęście wprowadzono (troszkę jakby od niechcenia) w końcu etykę więc odeszły nam komunijne spotkania i cała ta nie chciana przez nas gorączka komunijnych przygotowań, a jest tego już całkiem sporo.   
Lato odchodzi i powoli ustępuje miejsca jesieni. Naszej Polskiej jesieni. Widoki za oknami zmieniają się z dnia na dzień, feria barw, przelotne deszczyki, lekkie powiewy wiatru wprowadzają nas w zupełnie inny stan ducha. Rozpoczęliśmy sezon wieczornego przesiadywania przy kominku. Ciepło palącego się drewna, zapach suszonych grzybów, ciasto śliwkowe, czasami przemoczone skarpety, to jest to. 
Wnętrzarsko nie działo się za wiele, nie mieliśmy chyba siły i czasu na nic, choć pomysłów była masa.
Mimo że część zrealizowaliśmy w ostatnim czasie, to i tak większość pozostała na przyszłość. Jeśli pogoda dopisze, to może uda się coś odnowić jeszcze w tym roku, a jeśli nie to graty będą czekały do wiosny. 
Skoro nie było nas tak długo to sypniemy dziś zdjęciami:)
W kuchni dowiesiliśmy otwartą półkę na skorupy






Część letnich dekoracji za chwilę ustąpi miejsca bardziej jesiennym.
W salonie jeszcze letnia tonacja




Pyszne ciacho ze śliwkami, i kawa, do tego jesienne słońce które u nas ostatnio zawitało... hmmm
 

Ostatnio w naszej rupieciarni były przepiękne ławeczki, i zanim się zastanowiliśmy by którąś przygarnąć, zjawił się ktoś kto był szybszy. Choć i tak w naszym wiatrołapie miejsca by raczej brakło, więc pozostała nasza staruszka.


Ogród pełen kolorów, mimo iż część kwiatów już przekwitła. 











Do zobaczenia:)

42 komentarze:

  1. Здорово, солнечно, красиво!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Wasze Wiejskie Zacisze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczne miejsce. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, pięknie u Was. Dzisiaj obejrzałam fotki z całego bloga ale już niebawem zamierzam cały blog przeczytać dokładnie. Zauroczona jestem starymi drzwiami w salonie. Są ...brak mi słów, och!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj te drzwi mają dość fajną historię:), bo łączą nas z kimś kto ma ich drugą część:)

      Usuń
  5. Twój dom i Twój ogród jest w klimatach które lubię najbardziej...domowo, przytulnie, rodzinnie, po prostu pięknie:))) Zapraszam do siebie w wolnej chwili, będzie mi bardzo miło: http://takpoprostudom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie Zacisze przyzwyczaiło do muzy,a dzisiaj nic ,za takie długie czekanie :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie lato już powoli odchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przytulnie i klimatycznie. Chwilo trwaj , pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. idealny klimat by zaszyć sie w chłodne jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze czuję lato, chociaż u mnie dziś szaro i buro..

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i klimatycznie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jak pięknie u Ciebie, super, że wróciłaś bo brakowało mi wieści od Was:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie płata figle na które czasami nie mamy wpływu. Jesień nas spowalnia, chociaż reorganizujemy powoli nasz ogród. Sadziliśmy na "czuja", rośliny rosną, i trzeba ten nasz swobodny look, trochę okiełznać:):):

      Usuń
  13. Wrzesień jest pełen różnorodnych obowiązków. Pięknie u Ciebie;) pozdrawiam ciepło. Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie. Miło się ogląda, ładna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedzieć czemu przegapiłam Wasz wpis .....
    Miło znowu zajrzeć w Wasze kąty.....i przycupnąć na kanapie z kubkiem gorącej herbaty :)
    Pozdrawiamy Was ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tak siedzieliśmy i z zazdroscią oglądaliśmy wasze fotki z NL:)

      Usuń
  16. Uwielbiam do Was zaglądać i cieszyć się Waszymi wnętrzami, czasem coś zgapić, np. Wasz kominek, który stoi już i u mnie, baaardzo podobny. Jak zrobię zdjęcia to podeślę na maila, kiedyś chyba nawet obiecywałam, jak dostałam szczegółowe zdjęcia Waszego kominka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak obiecałaś to podeślij, choć wydaje mi się że jednak wysyłałaś już, albo była to inna osoba, bo takich piecyków jest już kilkanaście o ile mi wiadomo:)

      Usuń
  17. Pięknie u was! Swojsko i klimatycznie...Zwłaszcza kuchnia urocza.:) Cudne bibeloty : te pojemniczki, kurka z drutu, a poduszki FANTASTYCZNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne, klimatyczne wnętrze, kuchnią jestem zauroczona, tyle urokliwych przedmiotów tam wypatrzyłam, cudnie! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Miła Gospodyni pięknego Zacisza. :) Wpadłam dziś z wizytą w Twoje sieciowe progi i z przyjemnością spędziłam tu dłuższą chwilę na czytaniu i oglądaniu zdjęć Twojego domu i ogrodu. Pięknie tworzysz i ubarwiasz tę przestrzeń. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie i zapraszam do blogidom.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Spotkajmy się przy stole, Podzielmy się sercami, Z tymi, którzy są teraz I co byli z nami. Bo Bóg rozdaje miłość, Wszystkim, bez wyjątku, Zesłaną na ziemię w małym Dzieciątku.
    Spokojnych świat życzy Dorota

    OdpowiedzUsuń
  22. Bellisimas fotos , una entrada preciosa, tiene un blog muy bonito,me encanta. Feliz Navidad y Prospero Año Nuevo...besitos

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, a ja chciałabym zapytać o to "co leży" w salonie jako podłoga? szukam takiego koloru.. faktury.. bardzo! :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj :) jak tu pięknie! Salon jak z moich marzeń tyle tylko że ja jestem na początku tworzenia naszego wiejskiego domku.Lecz oglądając takie piękne zdjęcia człowiek motywuje się do działania i nabiera sił.Pozdrawiam i zapraszam do mnie sielskoanielski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. hej
    bardzo ciekawy blog. chętnie zostanę TU na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześlicznie u Was! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka piękna kuchnia i salon.Pozdrawiam http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, podepne sie o pytanie Sonii co też macie na podłodze w salonie??? Piekne to jest mam nadzieję że to płytki?... pilnie proszę o odpowiedz pozdr z Gorcow!

    OdpowiedzUsuń
  29. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks for sharing such an informative information.

    OdpowiedzUsuń