piątek, 4 kwietnia 2014

Miał być mebel:)

Witajcie.

Obiecaliśmy wizualizację mebla, ale niestety pogoda nie za bardzo dopisuje. Latamy we trójkę zasmarkani, i od czasu do czasu pokaszlujemy. Wychodzą nam bokiem pierwsze promienie słońca chyba, bo zawsze tak jest że jak tylko poczujemy je na twarzy, to z miejsca zrobimy coś co powoduje że się przeziębiamy. I tak jest w zasadzie co roku. 

No więc zamiast mebla pokażemy Wam wianek który robi się szybko, i tanio. Zostaliśmy poproszeni przez portal kobietawielepiej o zrobienie czegoś wiosennego. Robiliśmy dla nich już wcześniej jesienny wianek z hortensji, więc i tym razem daliśmy się namówić Pani Beatce:). Pozdrawiamy:)
Gdybyście miały coś, co chciałybyście pokazać, myślę że spokojnie można do nich napisać i przyjmą z chęcią od Was materiał. 

No to zaczynamy. Pomysł stary jak świat, więc to znacie, ale może komuś się spodoba i się zainspiruje. My też widzieliśmy podobny kolorystycznie już wcześniej gdzieś w sieci, a że mieliśmy potrzebne materiały w domu, więc cały koszt to nasza praca.

1. Potrzebne materiały: słomiany lub styropianowy podkład, różne rodzaje materiału, nożyce, styropianowe jajka.

 2. Tniemy na ok 5 cm paski materiał który posłuży do owinięcia podkładu, i zarazem będzie tłem dla dalszych poczynań.
3. Owijamy ciasno podkład.

4. Dobieramy kolorystycznie materiał. Te kupony kupiłam kiedyś w sieci, i tak sobie czekały chyba na tą wiosnę.
 5. Nacinamy kupony i rwiemy ok 3 cm paski. Długość zależy od grubości naszego podkładu.

6. Nasze skrawki zawiązujemy, a to na kokardki, a to na supły na podkładzie.
7. Pistoletem na gorąco doklejamy pomalowane na ulubione kolory jajka.


8. Koniec:). Na drzwiach od Kasi wygląda świetnie:)



Koniecznie posłuchajcie tego:

54 komentarze:

  1. Kapitalny wianek :) duzo zdrówka życzę :)
    pozdrawia równie zasmarkana Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sok z kwiatu czarnego bzu jest wybawieniem i czosnek, ale ten to wiesz....

      Usuń
    2. sok mam i się raczę a czosnek... no cóż zapaszek to on ma :p

      Usuń
  2. no piękny bardzo :))) ja akurat wymyśliłam swój pierwszy świąteczny :)))) pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tak nie cieszy jak własny wyrób:-):-),zdrówka:-)

      Usuń
  3. Znakomity. Pomysł świetny, tylko wykorzystać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! I całkiem prosty do zrobienia, może się skuszę na zrobienie podobnego :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kolorystyka. Tło również piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny wianek :) chyba zrobię podobny bo wszystko mam :)
    Kochani zdrówka życzę !!!
    My też niewyraźni jesteśmy ;)
    Ściskamy Was serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu mam nadzieję że jednak was to obejdzie bokiem. Ja z małym już lepiej troszkę, ale małż średnio:(

      Usuń
  7. Przepiękny! I wygląda na to, że będę umiała podobny zrobić...! ;))
    Indila GENIALNA!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie potrzeba zdolności manualnych, a chwili wolnego czasu:). Na pewno Ci się uda:)

      Usuń
  8. Cudny! zachwycam się, jak bardzo pasują do drzwi cudnie odrapanych czasem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A drzwi to dzięki Kasieńki, tej powyżej:):):):, ona ma drugą ich część, więc łączy nas z nią też i to:).

      Usuń
  9. Ależ on piękny ! :-))
    Muszę spróbować :-D Wianek mam .. więc tylko materiały kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij do szafy, może tam znajdziesz jakieś stare nie potrzebne materiały?

      Usuń
  10. pokażemy, sprawdzaj pisownię, bo bardzo często trafiają Wam się błędy (mam nadzieję, że się nie obrazicie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że ktos nam wytyka:-):-
      Już mojego męża kiedyś zebrałam za te babole ale jak widać mało skutecznie:-):-)jeszcze raz przepraszamy:-)

      Usuń
  11. Wianek bardzo wiosenny. A Wam zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ha ha. Myslałam o takim wianku i dzisiaj nawet zajrzałam do szmatolandu aby zakupić jakieś koszule do cięcia pasków. Kupiłam niebieski. Może jutro zrobie sobie wianek. Wasz wyszedł fajnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem u Ciebie pierwszy raz i bardzo mi się podoba:))) Wianek jest piękny, bardzo oryginalny.
    Zapraszam do siebie http://murawskaagata2.blogspot.com
    Pozdrawiam, Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wianek :) Jeśli wystarczy czasu, to może sobie podobny zmajstruję, bo akurat wczoraj kupiłam styropianowe jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały Ci wyszedł ten wianuszek!!! przepiekne kolorki:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt niesamowity! Piękny, nietuzinkowy, w fajnych kolorkach:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. No to bakcyla załapałam na ten wianek, podkład mam , skrawki tez i jaja się znajdą:) teraz tylko czas sobie wygospodaruje i do dzieła:) twój jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosty i piękny! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł :) uwielbiam takie wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszedł prześlicznie i fajny sposób na wykorzystanie skrawków materiału. Zawsze takie skrawki magazynuje bo szkoda mi wyrzucać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochani, jeszcze raz dziękuję za świetny pomysł na wianek :)
    Zrobiłam dla M. wersję niebieską ;)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam jestem tu pierwszy raz i zostaje na dłużej i także zapraszam do mnie a pomysł na wianek świetny ,skorzystam z pomysłu i zrobie taki dla córci,pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Na prawdę cudowny pomysł na te wianki. Nie obrazicie się jak sama taki zrobię?:) .Jakbyś miała czas to byłoby mi miło, gdybyś zajrzała do mnie i oceniła moje rysunki Pozdrawiam!

    floweryelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pogodnych , zdrowych , spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę !
    Świąteczne uściski przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ten wianek wyszedł. Bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
    oraz wesołego Alleluja.

    Pozdrawiam ciepło i z serca- Dorota

    OdpowiedzUsuń
  27. genialny, wygląda naprawdę pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysłowo, brawo! I na dodatek robisz ładne zdjęcia, podziwiam i zazdroszczę ! Pozdrawiam ciepło Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Dora :-)fotografia to pasja mojego męża:-)
      Pozdrawiamy:-):-)

      Usuń
  29. Pięknie wyszedł Ci ten wianuszek. Cudeńko. Zapraszam Cię do siebie http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/ pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  30. I have been searching this topic for two hours. Your post gives me a great help. Thanks for share….Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń